ריבת תפוז סיני ללא סוכר

מחפשים את הקינוח או המאפה המושלם, מעוניינים לרכוש או להכין ומתלבטים!? בונז׳ור וברוכים הבאים לפורטל הקינוחים הכי מתוק ברשת! בפורטל להדיזרט בשיח פתוח תוכלו למצוא מידע רחב ומקיף על כל סוגי הקינוחים והמתוקים, קונדיטוריות מובילות, כיצד לרכוש ולהזמין, איך להכין, מתכונים וחומרי גלם, חיפושים אחרונים ועוד לצד דילים וקופונים ייחודיים ומידע על הנחות למגוון מוצרים ומבצעים עדכניים. בנוסף בפורטל העמדנו לרשותכם מערכת לחיפוש יעיל וזריז דרכה ניתן ללמוד ולשתף במידע ותוכן עבור כל אחד מסוגי הקינוחים וחומרי הגלם עליהם שוחחו חברי הקהילה לפי סוג ושם הקינוח או הקונדיטוריה וכך תוכלו להתעדכן בכל מתכון ומידע רלוונטי על ריבת תפוז סיני ללא סוכר אשר הובא לאחרונה בפורטל, בקונדיטוריות, באתרי העסקים ובדפי הרשתות החברתיות המובילים ביותר להכנה ורכישה של קינוחים מאפים ומתוקים. מגוון סוגי הקינוחים בפורטל השיתופי והידע שצברנו מהווים בית פטיסרי רעיוני הכולל אלפי מתכונים, המלצות, וחוות דעת מונגש ללא עלות או רווח כאשר כל חיפוש חדש ודיון נוסף ממתיקים את הידע של כולנו בעולם הפטיסרי. פורטל שיח פתוח מציג פלטפורמה ייחודית לשיתוף מידע ולימוד עבור קהילה מגוונת של אוהבי הקינוחים והמתוקים ועבור מגוון רחב של מבקרים אשר מעלים לדיון במידע ומתכונים שונים באמצעות קיום שיח חדשני וענייני במטרה לקדם ולמנף את התוכן המובא בפורטל . בנוסף לזאת, מנהלי הפורטל בוחנים שיתוף תוכן חדשני בין חברים ברשת במטרה לעדכן את מבקרי וחברי הפורטל בכל מידע חדש, מבצעים או דילים הנוגעים לריבת תפוז סיני ללא סוכר . ניתן לפרסם את המידע תחת העמוד הרלוונטי תוך הקפדה על הנחיות הפצת מידע פרטי ועמידה בתנאים שפורסמו באתר ובכך תסייעו למנף את איכות המבצעים והמידע בפורטל לחיפוש ולמידה, מהנה, בטוחה ונינוחה על ריבת תפוז סיני ללא סוכר.

איך להכין ריבת דלת סוכר?

ההשראה למתכון הזה הגיעה בזמן חופשה משפחתית בהוואי, שם שיתפה עמנו לנה את המתכון הנפלא הזה של ריבת קלמנטינה. לאחר שהכנתי את ריבת הקלמנטינה פעמיים, חשבתי להשתמש במקום זאת בתפוזי דם. בבחירת תפוזי דם קיוויתי לקבל צבע חי יותר, זה לא ממש עבד, הריבה יותר כתומה מאדומה אבל היא עדיין יפה למראה וכל כך טעימה, לא תאמינו. אבל זו הסיבה העיקרית שבימינו אני משתמשת בתפוזים רגילים במקום תפוז דם, זה טעים לא פחות וזה נראה אותו הדבר. השימוש בתפוזי דם יקרים שאינם אדומים לא ממש שווה לי. אבל בבקשה נסה את הריבה הזו אם אתה יכול להשיג תפוזי דם טובים ואדומים באמת. הריבה כנראה תיראה מדהים!!! ריבת התפוזים הזו היא הריבה האהובה על בעלי כרגע, גם שלי בעצם. מתוק, אך מעט מריר, רך ואיכשהו מרענן. אתה תאהב את זה, פשוט תנסה, זה משהו כל כך שונה מהריבה היומיומית.


שלב א'- הכנת תפוזים לריבת תפוזים

מקלפים את כל התפוזים. הסירו כמה שיותר מהגלעין הלבן המקיף את התפוזים. אני מנסה להסיר לחלוטין את החלק הלבן עבור מחצית מהתפוזים באמצעות סכין חדה קטנה וחותכת את הגלעין מסביב לתפוז וחושף חלקים שלו. אני משאיר את רוב הגלעין על החצי השני של התפוזים. הגלעין מריר, אז אם אשאיר את הגלעין על כל התפוזים הריבה עלולה להיות מרירה מדי. הוצאת הגלעון מחצי מהתפוזים מאזנת את טעמה של הריבה, מה שהופך אותה למרירה מעט (כמו שכל ריבת תפוזים או ריבה טובה צריכה להיות), אך לא באופן מוחץ. אני משאירה את הממברנות הלבנות שבין פרוסות התפוז. הקפד להסיר את כל הזרעים. מניחים את התפוזים המוכנים למעבד המזון. בהתאם לקיבולת של מעבד המזון שלך, ייתכן שיהיה עליך לעבד את התפוזים בקבוצות.

שלב ב'- הכנת ריבת התפוזים

יוצקים את מחית התפוזים לסיר גדול. מוסיפים את הסוכר ומיץ הלימון. מביאים הכל לרתיחה ומבשלים את ריבת תפוז הדם כ-30 – 40 דקות או עד שהריבה מסמיכה מעט. מכיוון שמתכון ריבת תפוזים זה אינו עשוי באמצעות תוספת פקטיק, הריבה המתקבלת לא תהיה נוקשה כפי שהייתם רגילים לה בריבה. עם זאת, העקביות הקטיפתית הרכה הזו היא חלק ממה שהופך את ריבת התפוזים הזו למיוחדת, אז אל דאגה, אם אתם חושבים שהריבה לא סמיכה כמו שאתם רגילים, היא לא אמורה להיות.

אלטרנטיבות לריבה תפוזים רגילה

אתה יכול להכין את המתכון הזה לריבה דלת סוכר באמצעות קלמנטינות, מנדרינות, קלמנטינות או תפוזי דם. אין צורך להסיר אף אחד מהגלעין הלבן כשמשתמשים בקלמנטינות/מנדרינות/קלמנטינות. פשוט תקלף את העור כפי שאתה עושה בדרך כלל כשאוכלים מנדרינה. אני מאוד מתפתה להכין את הריבה הזו גם באמצעות אשכוליות, אני סקרן איך זה יהיה.

כיצד שומרים על רמת סוכר נמוכה?

החלק הכי טוב במתכון של ריבת תפוזים זה, אם תשאלו אותי, הוא שהוא לא משתמש בכמות סוכר כמו שמתכון ריבה רגיל היה עושה. המחסור בכמויות אדירות של סוכר לא משפיע על טעם הריבה, ריבת התפוזים מתוקה בדיוק כמו שצריך לדעתי, אני אוהבת את זה ככה. אבל אתה לא יכול לשמור על ריבת סוכר נמוכה כל עוד תשמור על ריבה רגילה. את ריבת התפוזים יש לשמור במקרר ולצרוך כמה שיותר מהר, כלומר תוך 10-14 ימים. המנה אינה גדולה, כך שאכילת הריבה הזו בתוך שבועיים לא תהיה קשה.

הוראות הכנה

קולפים חצי מהתפוזים כרגיל. מסירים את הקליפה של החצי השני של התפוזים בעזרת סכין, מוציאים גם את החרבן הלבן. (נראה לי שזה מר מדי אם אני משאיר את החרבן הלבן על כל התפוזים. זה לא הכרחי כשמכינים את הריבה עם קלמנטינות, הם לא כל כך מרירים). הוצאת הגרעינים-  חצו את התפוזים והוציאו בזהירות את כל הגרעינים. מעבדים את התפוזים במעבד המזון עד לקבלת מרקם חלק. אולי תצטרך לעשות את זה בקבוצות. בישול- יוצקים את המחית לסיר גדול, מוסיפים את הסוכר ומיץ הלימון ומביאים הכל לרתיחה. מבשלים כ-30-40 דקות, ללא כיסוי, תוך ערבוב קבוע. מפסיקים את הבישול כשהריבה מסמיכה ומגיעה לסמיכות הרצויה. אם לא מספיק סמיך, אפשר לבשל אותו עוד קצת. זה לא יג'לי כמו ריבה העשויה עם פקטין, אבל זה בסדר אז, העקביות הרכה מקסימה. אחסון – יוצקים את הריבה לצנצנות נקיות, מניחים להתקרר ומקררים. זה יישמר בערך 10 – 14 ימים במקרר.

הערות

אתם יכולים להשתמש בתפוז רגיל או תפוז דם או קלמנטינות. עדיף להשתמש בתפוזים אורגניים, כי תזדקקו גם לחלק מקליפת התפוז.

ערכים תזונתיים

אהבתם את המתכון?! נשמח שתדרגו אותנו

Yellow Playful Banana Bread Recipe Instagram Story

ערכים תזונתיים

דירוג ממוצע 5
הרשמה
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
הוסף תגובה ותרום מהידע שלך ומנסיונך למידע בעמוד זהx